Annons
ITSM behövs i dessa tider! Skriv ut Skicka sidan
2009-02-26 08:54

Kan IT service management (ITSM) verkligen hjälpa verksamheter i tider av ekonomiskt moras och allmän åtstramning? Axel Winter från Deloitte Consulting Southeast Asia intervjuas.

Deloitte anser att under en ekonomisk nedgång är ITSM än mer betydelsefullt. Det är inte rätta tiden att ”släcka bränder”, att använda djupa IT-kunskaper till nattliga seanser i jakten på akuta lösningar, fixa buggar, göra samma jobb flera gånger i system som borde varit integrerade för länge sedan, etc.

Läs hela artikeln

<< tillbaka

 

Annonser

Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Annons
Vill du annonsera på ITIL.se? Skicka ett mail till info@itil.se så kontaktar vi dig!

Sök

Webbfrågan

Har ni en Change Manager eller Förändringsansvarig?
 

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited.
ISO® är ett registrerat varumärke hos International Organization for Standardization (ISO).
ITIL.se och webbplatsens innehåll är inte på något sätt associerat med eller understött av AXELOS Limited.
© Copyright itil.se